door Hans Prummel, auteur | 8 juli 2010, 12:47 in
Wk Apeldoorn Inhaker

WK inhaker: Even Apeldoorn Bellen

Een groot evenement als het WK voetbal is natuurlijk het uitgelezen moment voor bedrijven om te komen met zogenaamde 'inhakers'. Vaak worden dan ook al lang voor het WK deze 'spontane' reacties op de actualiteit bedacht.

Dat het Nederlands elftal de finale van het WK voetbal in Zuid-Afrika zou bereiken hebben kennelijk niet veel reclamebureaus voorzien, want het aantal inhakers is tot dusver vrij beperkt gebleven. Gelukkig kwam ik deze leuke 'Even Apeldoorn bellen' vanochtend tegen. Kennelijk zijn ze in Apeldoorn meteen na het laatste fluitsignaal afgelopen dinsdag aan de slag gegaan met deze nieuwe commercial, want de krant die de oude baas vast heeft, is de Telegraaf van gisteren.

">

Reacties op dit artikel (5)

Log in of registreer om reacties te posten
Avatar

Walter Limpens

(12 juli 2010, 11:49)

Fujifilm heeft 4 jaar geleden een identieke campagne gemaakt. Maar hij past inderdaad een stuk beter bij centraal beheer

Avatar

Mark

(9 juli 2010, 14:50)

Centraal Beheer Achmea feliciteert de maker van het WK/filmpje over de woonboot. Wij zijn er trots op dat onze campagne mensen inspireert er zelf mee aan de slag te gaan.

Avatar

Wim Beunderman

(8 juli 2010, 13:32)

Hij's leuk Hans ;-))

Gerelateerde items Wk Apeldoorn Inhaker