door Elsbeth Eilander, redactie | 9 augustus 2010, 13:52 in
Albert Heijn Ns Dagkaarten

Dagkaarten-actie AH en NS

Albert Heijn start een actie samen met de NS. Klanten van Albert Heijn kunnen vanaf vandaag hele goedkope dagkaarten voor de trein kopen.

De dagkaarten kosten in plaats van 45,40 euro maar 13,50 euro. Met een dagkaart kun je één dag onbeperkt met de trein reizen, door heel Nederland. Ter vergelijking: voor een retourtje Amsterdam CS - Utrecht CS betaal je 13 euro.

Om voor de kaart in aanmerking te komen, moeten klanten de code op hun kassabon invoeren op de NS-website. De kaart kan vervolgens worden uitgeprint. Er zijn slechts een beperkt aantal kaarten beschikbaar, zo zegt Albert Heijn op de site, dus op=op.

De tickets worden tot en met 22 augustus verkocht, de dagkaart is te gebruiken in de 2e klas en kun je verzilveren van 9 augustus tot en met 8 oktober 2010. Reizen is doordeweeks toegestaan in de daluren - vanaf 9.00 uur. In het weekend kun je de hele dag reizen.

Het product is niet te verkrijgen bij AH ToGo-winkels en de AH webwinkel. Albert Heijn heeft overigens geleerd van vorige acties en onder andere in de voorwaarden laten opnemen dat je niet meer dan 20 codes tegelijk kunt verzilveren. Alle voorwaarden zijn terug te vinden op de actiesite.

Reacties op dit artikel (16)

Log in of registreer om reacties te posten
Avatar

Thies

(21 maart 2012, 8:14)

[url=http://www.goedkoop-treinkaartje.nl/ns-korting-actie/ns-ah-actie]treinkaartjes actie[/url] van AH bereikt inderdaad een enorme doelgroep en is daarmee hoogst waarschijnlijk de ideale actie partner voor de NS. De connectie hadden ze inderdaad al langere tijd in handen d.m.v. de AH to go.

Avatar

Charelle

(15 oktober 2011, 17:37)

Ik heb al veel gehoord van de NS dagkaarten en ik vind ze ideaal. Alleen jammer dat je ze inderdaad alleen in het weekend kon gebruiken. Heb al vaker mee gedaan aan een aantal [url=http://www.treinkaartjes-actie.nl/ns-korting-acties/]ns acties[/url].

Dit is me altijd goed bevallen en ben zeer blij met de steeds opkomende acties rondom de treinkaartjes.

Avatar

Kevin

(13 oktober 2011, 12:22)

@Tanja, Ik had inderdaad het zelfde. Zou met de kinderen een dagje iets gaan doen, maar dit is er uiteindelijk toch bij ingeschoten. Heb ook ergens anders wat gehoord over de [url=http://www.goedkoop-treinkaartje.nl]actie[/url], maar ben er nu toch weer naar opzoek gegaan.

Avatar

Tanja

(13 oktober 2011, 12:20)

Het lijkt mij inderdaad erg slim om allerlei soorten tickets te verkopen. Sowieso wordt het een keer tijd voor een winkelketen om alle soorten tickets op 1 plek te verkopen.

Over de [url=http://www.treinkaartjes-actie.nl]dagkaart[/url] las ik al eerder wat en wou er ook gebruik van maken, maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan omdat ik te lui ben geweest.

Tanja

Avatar

Max

(13 september 2011, 5:24)

Jammer dat de actie voorbij is, gelukkig heeft [url=http://www.treinkaartkorting.nl/ns-dagkaart.php]deze website[/url] wel altijd dagkaarten met korting, let wel op, enkel op zaterdag of zondag te gebruiken!

Avatar

joke

(8 september 2011, 20:04)

joke
ik wou mijn e-ticket
doe ik mijn code en dan krijg ik tehoren,
dat ik te weinig cijfers heb kan er ik heb niet meer cijfers,
meer wat moet ik nou doen.

Avatar

HBZ

(13 augustus 2011, 7:26)

WAt als ik om 12:00 uur met de trein ga die dag en om 01:00 terug ga. Geldt dan die dagkaart ook nog? Of geldt dat alleen op 1 datum?

Avatar

Martijn Laar

(24 augustus 2010, 11:59)

Opeens heb je het: echte marketeers werken bij de ex-overheidsbedrijven als de NS. Marketers zetten daar niet alleen innovatieve distributieoplossingen in de markt, maar werken ook hard aan klantcontactstrategieën en zijn intensief betrokken bij de operatie en het product. Dat is een span of control en invloed waar de FMCG of retail marketeer zijn vingers bij af likt. Ook bij andere bedrijven in liberaliserende markten zoals post (TNT) en energie (Essent) staat de marketeer vooraan om de turbulente omgeving te vertalen naar nieuwe waardeproposities en winstgevende businessmodellen.

Als je dus echt invloed wilt ipv alleen lucht wilt bakken, staan de deuren van deze bedrijven open. Kijk maar eens op hun sites of lees het intrigerende artikel "Marketing is klantactivisme:
hoe marketing ex overheidsbedrijven als de NS en Essent klantgericht maakt " op de Berenschot website
(http://www.berenschot.nl/onze_expertise/strategie_marketing/publicaties/artikelen_0/strategie_marketing/24_juni_2010_-/)

Elke marketeer zal zich daarna af moeten vragen wat hij of zij nog doet in de eroderende marketingbolwerken van de 20e eeuw. Go NS!

Avatar

joke

(19 augustus 2010, 8:15)

Dag, ik probeerde gisteren bij familie mijn ah dagkaart te verzilveren. Bijna klaar om te printen, werd ik eruit gegooid. Melding; deze pagina is niet beschikbaar. Paar keer opnieuw begonnen met invullen gegevens, maar het lukte niet meer. Wat ging er fout? Moet ik ook de *tjes voor en na de cijfercode ook intypen? En volgens mij moet ik mijn eigen e-mailadres (van thuis) invullen. Uiteindelijk maar weer een enkele reis gekocht naar mijn huis. Wie heeft de oplossing of een e-mailadres van AH? Vast bedankt.

Avatar

Elsbeth Eilander

(10 augustus 2010, 18:56)
http://www.marketingonline.nl

het is niet de eerste keer dat AH en NS samen iets ondernemen: 5 jaar geleden konden consumenten bij de AH een NS Zomertoer met korting kopen. ook in de zomermaanden.
Ik vroeg vandaag aan de woordvoerder wat precies de achtergrond was van deze samenwerking en daar kon ze me helaas niet direct antwoord op geven (dus dat heb je nog van me te goed), maar dit soort samenwerkingen is AH natuurlijk niet vreemd, aldus de woordvoerder. Denk bijvoorbeeld aan de bioscoopweken en kortingen voor de Efteling.

Avatar

phansen

(10 augustus 2010, 18:44)

Wat gebeurt er eigenlijk als je op de gok een nummer invult. Bv een die vlak bij een code ligt die je zelf hebt gekocht???
Oftewel: kan een willekeurige persoon bv een code invoeren die IK gekocht heb??? Straks zit ik met een aankoopbon, en een ander heeft op de gok mijn nummer ingepikt/ingetikt en de dagkaart.
Of zie ik hier spoken ???

Avatar

Michel Meuwszen

(10 augustus 2010, 12:36)

De link tussen AH en NS zie ik ook niet zo snel, maar weet uit ervaring dat de folder van AH erg goed gelezen wordt en dat de NS dus een distributie/ marketingkanaal gebruikt die mischien wel heel effectief is. Heb zelf enkele vouchers gekocht, want het is ook gewoon goedkoop en je loopt toch dagelijks naar je AH op de hoek ..
Ben benieuwd hoe de actie loopt.

Avatar

Frans Jan Boon

(10 augustus 2010, 9:07)
http://www.addtofriends.nl

Lijkt me juist een goede en klantvriendelijke move van AH/NS. Hoe makkelijk zou het zijn als je bij de supermarkt om de hoek alle tickets en chipkaarten voor het ov zou kunnen kopen, zoals je daar ook al je pre[url=http://www.favorables.nl/mobiele-telefoons-prepaid.php]-[/url]paid en sim[url=http://www.favorables.nl/sim-only-abonnement.php]-[/url]only beltegoed kunt halen.

Hardop denkend; waarom zou je daar ook niet je vliegtickets[url=http://www.favorables.nl/reizen-vakantie.php],[/url] tickets voor attractieparken e[url=http://www.favorables.nl/babys-peuters-kinderen.php].[/url].d. kunnen kopen? Kruidvat maakt ook al een stevige zwaai in die richting.

Avatar

Hans Kramer

(10 augustus 2010, 8:15)

Ik mis een beetje de link tussen AH en NS. Behalve dat het allebei tweeletterige afkortingen zijn, zie ik niet zo heel veel overeenkomsten. Ja, de AH to go. Die zit op veel treinstations. Maar dat maakt het juist onlogisch dat het product daar niet te verkrijgen is. Ik vraag me af wat joint promotions specialisten hiervan vinden. Zijn die in de zaal?

Gerelateerde items Albert Heijn Ns Dagkaarten