Aljan de Boer

9 artikelen |  blogger  | Channels: Merk & Strategie

Strateeg bij www.trendsactive.com

Merken worden steeds menselijker omdat de wereld daar om vraagt. Aljan creëert strategieën en innovatieve oplossingen voor merken die op zoek zijn naar nieuwe vormen van verbinding. Hij werkt als stateeg bij TrendsActive (www.trendsactive.com). TrendsActive is gespecialiseerd in trendonderzoek en de creatieve vertaling van trends naar marketing, communicatie en design. De trends zijn gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek dat al meer dan tien jaar doorlopend wordt verzameld door hun sociaal-culturele onderzoekers. Ze geven duiding aan een snel veranderende en vaak complexe omgeving. Begrip van trends helpt organisaties relevant te blijven en aansluiting te vinden bij hun doelgroepen. Daarnaast is Aljan bestuurslid bij Platform Innovatieve Marketing (PIM) (www.pimonline.nl). PIM organiseert maandelijkse themasessies waarin marketingprofessionals het podium krijgen om hun kennis uit de praktijk te delen. Daarnaast erkent PIM de uitblinkers uit het vak door een aantal prijzen uit te reiken waaronder de Marketeer of the Year award (MotY), de PIM Marketing Literatuurprijs en de PIM Marketing Wetenschapsprijs. Jaarlijks brengt PIM een trendrapport uit, waarvan Aljan een van de schrijvers is. Wie lid is van PIM #blijftbij. Aljan is een gedreven dromer met een ongekende passie voor het marketingvak. Dagelijks struint hij de vakliteratuur af opzoek naar de laatste inzichten en haakjes voor de toekomst. Hij is een graag geziene gast op podia waar hij graag zalen mag inspireren met zijn nieuwste inzichten. Hij staat altijd open voor een wandeling bij zonsopkomst.

Artikelen van Aljan de Boer