Mensen & Carrière

Zo zorgen je medewerkers voor free publicity

Redactie | 10 april 2017, 14:06

NHTV biedt medewerkers vrijheid om hun expertise in de media te delen.

Het organisch bereik op sociale media daalt al jaren drastisch en merken besteden veel budget aan digitale media. Maar het kan ook anders: zet je eigen medewerkers in, tipt Stijn Visser, communicatiespecialist bij Buzzcapture. Denise van Iersel schreef in een blog op Marketingfacts over het vinden v...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Buzzcapture

Meer in channel Mensen & Carrière

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers