Insights & Trends

Wetenschappelijk bewezen: Red Bull geeft je echt vleugels

Elsbeth Eilander, redactie | 15 mei 2017, 10:33

De marketing achter energydrinks werkt: als je weet dat je alcohol gemixt is met een energiedrankje, voel je je meer dronken.

Als je aan een jonge man vertelt dat er een energiedrankje door z’n wodka zit,  voelt hij zich meer dronken en durft hij meer dan wanneer hij wodka met een gewoon sapje drinkt. Zo laat nieuw onderzoek zien van de universiteit van British Columbia (UBC )en INSEAD Business School. Yann Cornil, researc...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Red Bull Alcoholhoudende Energiedrankjes

Meer in channel Insights & Trends

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers