Insights & Trends

Wat is de keerzijde van social proof als overtuigingstechniek?

Redactie | 18 juli 2015, 7:30

Over strategische blindheid bij marketeers en reclamemakers in campagnes.

Tekst: Tim Smits Zomertijd betekent voor veel reclamemakers even op adem komen na de hoogmis van de creativiteit eind juni in Cannes. Tal van prijzen zijn er weer verdeeld voor allerlei reclames en andere vormen van marketingcommunicatie. Sommigen kunnen mooi pronken met een leeuw, anderen bezinnen ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Social Proof

Meer in channel Insights & Trends

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers