Merk & Strategie

Shell laat Air Miles-spaarders kiezen met Miles &Me

Elsbeth Eilander, redactie | 1 maart 2017, 6:00

Het vernieuwde spaarprogramma gaat vandaag live. Meteen keuzemogelijkheid vooraf, en persoonlijker aanbod. Een interview met Shell-marketeer Quirien Schouten.

Shell werkte er samen met Air Miles twee jaar aan: Miles & Me. Het vernieuwde loyaltyprogramma moet de aanbiedingen persoonlijker en relevanter maken voor klanten van Shell. Daarnaast wil Shell het aantal contactmomenten omhoog brengen en het aanbod van de stations-shops beter voor het voetlicht...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Shell Air Miles Loyaltyprogramma

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers