Merk & Strategie

(Podcast) ‘Innovatie in de markt gaat niet hard genoeg’

Redactie | 28 februari 2017, 14:09

De CMO Talk met Fleur Dujardin (Inshared)

Tekst: Klaas Weima & Joris Bellemakers* Inshared is de snelst groeiende online verzekeraar van Nederland. Sinds afgelopen zomer is Fleur Dujardin directievoorzitter van Inshared. In deze CMO Talk een gesprek over leiderschap, cultuur en ambitie. ‘We willen groot worden, door onze klanten blij te...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items CMOTalk

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers