Ook millennial-man bemoeit zich met interieur

Redactie | 26 april 2017, 6:22

Volgens nieuw brancheonderzoek van BrandDeli bemoeien steeds meer mannen - én kinderen - zich met de inrichting van het huis. En dat heeft implicaties voor adverteerders in die branche.

In de afgelopen twee jaar verhuisde 20% van de Nederlandse bevolking tussen de 20 en 65 jaar. Onder de millennial-doelgroep (20-34 jaar) was het aandeel verhuizers zelfs 42% en 35% van deze groep is van plan om binnen de komende twee jaar te verhuizen. Daarmee is de millennial een zeer interessante ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Branddeli Interieur millennial man