Merk & Strategie

Nicole Freid (HAK): ‘Als marktleider moet je leiden'

Roderick Mirande, redactie | 17 mei 2016, 14:30

Het bekendste groenteconservenbedrijf van Nederland, HAK, groeit harder dan de markt. Wat is het geheim achter het succes?

Een omzetgroei van 4 procent naar 77,5 miljoen euro en een groei van het operationele resultaat van meer dan een kwart ten opzichte van een jaar eerder. Dat zijn heel in het kort de cijfers over het jaar 2015 die de trots van Giessen wist te presenteren. Hoe kreeg Hak dat voor elkaar? Wat zijn de pl...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Online op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Hak Nicole Freid

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners