Insights & Trends

Marketing draait om vertrouwen, niet om de laatste techgadgets

Kari-Anne Fygi, redactie | 3 mei 2017, 16:36

Marketeers moeten minder naar het ‘wat’ kijken en meer naar het ‘waarom’, aldus de Aljan de Boer.

Gebrek aan vertrouwen in overheid, media en merken: hete hangijzers anno 2017. Betrouwbaar zijn, dat is wat nu belangrijk is in de marketing en communicatie. Belangrijker dan hippe gadgets of kunstmatige intelligentie. ‘We moeten echt zorgen dat we relevanter zijn. Dat gaat verder dan inzetten van t...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items PIM Trendrapport Aljan de Boer Vertrouwen

Meer in channel Insights & Trends

Volg ons


Van onze partners