Merk & Strategie

‘KPN Content’ zet vooral in op klantbehoud

Roderick Mirande, redactie | 15 juni 2015, 17:31

KPN kan niet voldoende benadrukken dat het een stap extra wil zetten om de klant blij te maken.

Maandag nodigde KPN de landelijke pers uit in het statige Sociëteit De Witte aan het Plein in Den Haag om te vertellen over de initiatieven die het neemt op het gebied van content. Het gaat in dit stadium misschien wat ver om te spreken van ‘KPN Content’ (en zo noemt KPN het initiatief zelf ook niet...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Kpn Content Brussel

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers