Marketing Technology

Knokken voor transparantie in digital advertising

Redactie | 4 mei 2017, 16:00

Adverteerders en bureaus moeten meer samenwerken in het digitale ecosysteem. Maar fraude, gebrek aan transparantie en gebrek aan afspraken ondermijnen het vertrouwen.

Door Eduard Voorn Digital advertising neemt toe, maar is allesbehalve transparant. Er bestaat onduidelijkheid of een advertentie wel door een echt mens van vlees en bloed is gezien. Achterdocht regeert. Er vallen harde woorden als fraude, en wat blijft er aan de strijkstok hangen? Adverteerders, rec...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items digital advertising Transparantie Unilever

Meer in channel Marketing Technology

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers