Merk & Strategie

KLM richt organisatie zo in dat het bovenop klantbehoefte zit

Elsbeth Eilander, redactie | 9 juli 2017, 10:17

Een interview Mijke van Ballegooijen, directeur customer experience KLM.

KLM startte in 2016 met het aanscherpen van de ‘purpose’. Deze strategische reflectie leidde uiteindelijk tot de beslissing om KLM te veranderen in een volledig klantgerichte organisatie. Directeur customer experience KLM, Mijke van Ballegooijen, legt uit voor welke uitdagingen ze het afgelopen jaar...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Klm

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers