IPG Mediabrands: 'Bij ons is er geen interne stammenstrijd'

Maarten Hafkamp, redactie | 19 maart 2017, 10:25

De klanten veranderen, de markt verandert, dus verandert IPG Mediabrands mee. Topman Diederik Breijer en commercieel directeur Onno Seelen over het veranderende concurrentieveld, automatisering en talentontwikkeling. IPG Mediabrands, moederbedrijf van onder meer de mediabureaus UM en Initiative, Tra...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items IPG Mediabrands Diederik Breijer Onno Seelen

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers