Mensen & Carrière

Hoe werkt de marketeer in de nieuwe ING-organisatie?

Redactie | 13 december 2016, 6:32

Vincent van den Boogert: ‘Het is hard werken, maar hij kan verzinnen én realiseren’

Tekst: Eduard Voorn Beeld: Maarten van Schaik De afdeling marketing is bij ING Nederland opgeheven, leve de individuele marketeer (m/v). Deze kan zijn kennis en kunde nu inbrengen in squads, chapters en tribes. Al zestien maanden is agile het nieuwe werkwoord bij deze grootbank. Een gesprek met ING ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Online op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Ing

Meer in channel Mensen & Carrière

Volg ons


Van onze partners