Insights & Trends

Generatie Z houdt niet van bellen

Elsbeth Eilander, redactie | 12 mei 2017, 13:11

En laat een merk direct vallen als er niet snel wordt gereageerd via social media.

Forrester Research deed onderzoek in opdracht van American Express naar de verwachtingen van Generatie Z ten opzichte van merken. De onderzoekers ondervroegen zowel (Amerikaanse) jongeren tussen de 23 en 27 (Generatie Y) en jongeren tussen de 16 en 22 (Generatie Z), en keek naar de verschillen en ov...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Gen Z Gen Y Millennials

Meer in channel Insights & Trends

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers