Merk & Strategie

Dela als ontwikkelaar van tv-formats: ‘Bij een tijdslot van zondag half vijf, was het niet doorgegaan’

Roderick Mirande, redactie | 13 juli 2015, 14:00

SUPER LONGREAD Martin Kersbergen (Dela) en Winston Gerschtanowitz (Talpa) over het tv-format ‘Waarom Wachten’.

Scheepsladingen met reclame- en communicatieprijzen haalde Dela binnen met ‘Waarom wachten’. Alleen daaraan al is af te zien dat Martin Kersbergen (foto links), manager corporate communications en marketing bij Dela en Darre van Dijk, creatief directeur bij Ogilvy & Mather Amsterdam, iets goeds ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Dela Talpa Waarom Wachten

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners