'De reclamewereld heeft de digitale revolutie gemist'

Redactie | 14 mei 2016, 10:00

Designprofessor Jeroen van Erp doet opmerkelijke uitspraken in interview met Adformatie.

Foto: Krijn van Noordwijk Uit afkeer van allerlei 'programmeergedoe' heeft de reclamewereld de digitale revolutie gemist. Deze boude uitspraak doet designprofessor - en medeoprichter van Fabrique - Jeroen van Erp in een uitgebreid interview met Adformatie (#8). In tegenstelling tot d...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Design Jeroen van Erp

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers