Merk & Strategie

De marketing-jukebox van Bol.com

Roderick Mirande, redactie | 14 juni 2017, 15:09

Bol.com wil van kopen naar winkelen. Daarvoor heb je meer nodig dan alleen een breed assortiment. ‘Dat is raken, inspireren, informeren.’

Alsof het een ware ‘agile scrum’ betreft, wordt de journalist bij aankomst in het Utrechtse hoofdkantoor van Bol.com ontvangen in een multidisciplinair team. Want als je wilt vertellen over je nieuwe manier van werken – zo lijkt de gedachte te zijn – dan betrek je daar alle mensen bij die ermee te m...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Bol.com Dries Poels

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers