Product & Design

De 7 grootste trends bij Britse food-shoppers volgens Paul Earnshaw (Tesco)

Redactie | 12 december 2016, 16:58

Packaging-directeur pleit voor meer gezond verstand bij productontwikkelaars.

Paul Earnshaw is verantwoordelijk voor alle packaging bij Britse retailer Tesco’s, met een budget van 10 miljard Engelse ponden per jaar. Hij was onlangs te gast op The Dieline, een beurs/congres voor iedereen die in zijn of haar professie te maken heeft met innovatie in packaging en design. Doe nie...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items food-trends Tesco Packaging

Meer in channel Product & Design

Volg ons


Van onze partners