Merk & Strategie

(Boekrecensie) Merkpositionering

Redactie | 10 januari 2017, 5:15

Het boek van Karel Jan Alsem en Erik Kostelijk onder de loep.

MerkpositioneringKarel Jan Alsem en Erik KostelijkNoordhoffISBN 9789001862688 Een heldere en onderscheidende positionering, dat is een doel waar elke weldenkende marketeer naar streeft. Maar in de praktijk blijkt dat doel bijzonder moeilijk te verwezenlijken. Vandaar dat velen in ons vakgebied over ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Merkpositionering

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers