Marketing Technology

Bart Kuppens (Unilever): ‘De consument eet geen technologie’

Elsbeth Eilander, redactie | 1 februari 2017, 11:09

Een uitgebreid interview met Unilever's VP Digital Transformation. ‘Als je geen purposedriven merken hebt, haken mensen massaal af. Ook na een digitale transformatie.’

Bart Kuppens (1973) was tot vorig jaar VP Marketing Foods, Home & Personal Care Benelux bij Unilever maar geeft sinds 1 november vorm aan de digitale transformatie bij het FMCG-bedrijf. De dagelijkse praktijk van de VP Digital Transformation op dit moment: vergaderen, veel vergaderen. Over  stru...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Online op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Bart Kuppens Unilever E-Commerce