Insights & Trends

Adverteerders blijven denken in vrouwelijke stereotypen

Elsbeth Eilander, redactie | 31 juli 2017, 14:14

Onderzoek onder Cannes-winnaars laat zien dat marketeers vrouwen het liefst aanspreken als (werkende) moeder.

De afgelopen tien jaar is er weinig veranderd in de manier waarop merken vrouwen benaderen in hun advertising. Zo blijkt uit onderzoek van JWT en het Geena Davis Institute on Gender in Media. De onderzoekers bekeken 2000 campagnes die tussen 2006 en 2016 prijzen hebben gewonnen (of op de shortlist e...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Jwt Cannes Lions Gendergelijkheid

Meer in channel Insights & Trends

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers