'ADCN meer social club dan branchevereniging'

Susanne van Nierop, redactie | 13 februari 2016, 9:55

Volgens directeur Dinesh Sonak is de jubilerende ADCN nog te veel een club van artdirectors. Hoog tijd om ook creatieve denkers uit andere sectoren binnen te halen.

ADCN bestaat dit jaar 50 jaar. Reden tot feest, al was het alleen al omdat de club weer groeit na een aantal magere jaren. ADCN-directeur ­Dinesh Sonak kijkt als 36-jarige met gezonde aarzeling naar de ­historie van ADCN. Zich bewust van de rijke historie van de club die in 1966 werd opgericht door ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Adcn Dinesh Sonak

Volg ons


Whitepapers