Merk & Strategie

4 op de 5 marketeers niet tevreden met de manier waarop creatief werk wordt geleverd

Elsbeth Eilander, redactie | 17 juli 2017, 10:40

Het lukt marketeers maar niet om hun content juist en op tijd aan te passen aan al die verschillende touchpoints.

Veel marketeers hebben grote moeite om hun content -en creatieve proces- geschikt te maken voor alle verschillende kanalen en verschillende landen waarin hun producten worden verkocht. Zo zegt CMO Council. Het marketeers-netwerk deed hiervoor onderzoek met HH Global, onder 150 wereldwijd opererende ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items touchpoints Content Marketing Supply Chain

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers