Merk & Strategie
Deze exclusieve content is met je gedeeld door Kari-Anne Fygi

2015: het jaar van de wedergeboorte van financiële dienstverleners

Redactie Marketing Online -, redactie | 22 december 2014, 11:53

Het wordt een Renaissancejaar, meent Ronald Pont.

Sinds 2008 volgen Ronald Pont en René Tissen (Nyenrode Business Universiteit) in Tijdschrift voor Marketing de voortgang van herstel van vertrouwen in de financiële sector.

Dit jaar over voorlopers en achterblijvers en hoe Customer Compliance, Purpose en Brand Engagement inhoud kunnen geven aan de wedergeboorte van financiële dienstverleners.

&;Een oproep aan bestuurders en inspiratie voor iedereen die bij een bank of verzekeraar werkt.&;

Beeld Banquet Scene in a Renaissance Hall - Dirck Hals (Wikimedia)

Channels: Merk & Strategie
Tags: Ronald Pont

Over de auteur

Redactie Marketing Online -

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Ronald Pont

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers